چالش ها و مشکلات مردم افغانستان

چالش ها و مشکلات مردم افغانستان

بروز رسانی تازه ترین اطلاعات و خبرهای افغانستان و منطقه
چالش ها و مشکلات مردم افغانستان

چالش ها و مشکلات مردم افغانستان

بروز رسانی تازه ترین اطلاعات و خبرهای افغانستان و منطقه

حمایت احزاب ایران از مقاومت لبنان

حزاب وتشکلهای سیاسی‌ایران‌,جنایات هدفمند رژیم‌صهیونیستی‌وحمایت صریح‌ونامحدود امریکا از این رژیم را محکوم وحمایت قاطع خود را ازمقاومت مردم لبنان وفلسطین اعلا‌م کردند .

 

در بیانیه‌ای که در پایان همایش عصر دیروز احزاب و تشکلهای سیاسی ایران صادر شد , توقف فوری حملا‌ت رژیم صهیونیستی ,تشکیل کمیته‌ای برای بررسی جنایات اخیر و محاکمه عوامل آن و نیز جبران خسارتهای وارد شده به مردم مظلوم لبنان درخواست شده است.

احزاب ایران تاکید کردند,ناکارآمدی مجامع بین المللی در جلوگیری از نقض حقوق بشر و قوانین بین المللی در لبنان و فلسطین , زمینه را برای هرگونه پذیرش ادعای این مجامع در عرصه های دیگر در میان افکار عمومی جهان می‌بندد و ادعاهای انها را بی‌اعتبار می‌سازد.

اعضای بیش از 200 حزب و تشکل سیاسی ایران , همچنین با تاکید براینکه جنوب لبنان خط مقدم جبهه اسلا‌م در برابر رژیم صهیونیستی است , ضعف , تردید , ترس و پراکندگی برخی دولتهای عربی در واکنش نشان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی را نکوهش کردند و عموم مسلمانان جهان را به حمایت از مقاومت مردم لبنان و فلسطین فراخواندند.

در همایش احزاب ایران برخی شخصیتهای داخلی و سفرای کشورهای خارجی نیز حضور داشتند که راههای حمایت از مردم لبنان و فلسطین را بررسی کردند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد