چالش ها و مشکلات مردم افغانستان

چالش ها و مشکلات مردم افغانستان

بروز رسانی تازه ترین اطلاعات و خبرهای افغانستان و منطقه
چالش ها و مشکلات مردم افغانستان

چالش ها و مشکلات مردم افغانستان

بروز رسانی تازه ترین اطلاعات و خبرهای افغانستان و منطقه

درشت گویی پسر مارشال فهیم به حامد کرزی

رزاق مامون در مورد نوع ترور بزرگ ارتشبند (مارشال) قسیم فهیم از قول عقــــــیل فهیم فرزند مرحوم چنین مینگـــــارد!

کوچ کشی ناگهانی کریم خرم به جای نا معلوم از جوار خانه ی مارشال فهیم

با حضور رئیس جمهور کرزی به خانه ی مارشال فهیم در بعد ازظهر روز یکشنبه هجده هم حوت 1392 عقیل یکی از پسران مارشال فهیم با حمله لفظی شدید و حرکت تند از قفای رئیس جمهور، وی را به گرفتن انتقام سخت در بدل مرگ پدرش تهدید کرده است. وی سخنان زشتی به رئیس جمهور گفته است. درحالی که تصویر بردار تلویزیون «خاور» نیز حضور داشته، دکتر عبدالله دست آقای عقیل را به سوی خود کشیده و از رسوایی رسانه ای به گونه ای جلوگیری شده است.
درمحافل خصوصی سران جمیعت اسلامی نیز که ظاهراً به هدف اعلام جایگزین آقای فهیم برگزار می شود، شک وگمان نسبت به مرگ غیرطبیعی فهیم خان به طور آشکار مطرح شده و فعلاً واکنش ها یا نظرات خود را به روز های پس از انجام مراسم دفن ودعا حواله داده اند. عقیل به روز پنجشنبه درضیافت افتخاری به گرامیداشت زاد روز مروه بهار دومین فرزند رئیس جمهور کرزی که دراقامت کرزی درارگ برپا شده بود، مارشال فهیم را همراهی می کرده است. وی به جریان مشاجره ی غیرعادی بعد از صرف غذا در ارگ اشاره کرده و نسبت به اقدامات احتمالی شماری از شخصیت های مهم سیاسی علیه جان پدرش، به شدت مظنون است. 
درهمین حال گزارشنامه ی افغانستان به نقل از منابع مؤثق اطلاع گرفته است که یک روز بعد از بازگشت فهیم خان از ارگ و تغییر ناگهانی حالت بهداشتی وی، عبدالکریم خرم رئیس دفتر ریاست جمهوری، به ناگاه خانه اش را عوض کرده و از همجواری خانه ی مارشال فهیم به جای دیگری کوچ کرده است. کوچیدن کریم خرم به حدی بی صدا و سری انجام شده که حتی کسی متوجه استفاده از چرثقیل ها در نزدیک خانه اش نشده بودند. خانه ی کریم خرم در رو به روی خانه ی مارشال واقع بود و جرثقیل ها کانتینر های بزرگی را که متصل به خانه وی جا به جا بودند، بلند کرده و روی بادی موترباربری گذاشته و خانه را تخلیه کرده بودند.
مراجع خاص می گویند که اسباب کشی ناگهانی کریم خرم از کنار خانه ی مارشال ممکن است به جریاناتی که بعداً عقیل افشا کرده رابطه داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد