چالش ها و مشکلات مردم افغانستان

چالش ها و مشکلات مردم افغانستان

بروز رسانی تازه ترین اطلاعات و خبرهای افغانستان و منطقه
چالش ها و مشکلات مردم افغانستان

چالش ها و مشکلات مردم افغانستان

بروز رسانی تازه ترین اطلاعات و خبرهای افغانستان و منطقه

خروج 20 میلیون دالر از خزانه دولت برای مصارف انتخاباتی

گزارشنامه ی افغانستان: براساس گزارش رسیده از یک منبع مؤثق دولتی ( افشای نامش به صلاحدید خودش مسکوت است)، از خزانه ی وزارت مالیه مبلغ بیست میلیون دالر به منظور مخارج انتخاباتی برای زلمی رسول برداشت شده است. همین منبع توضیح می دهد که کابینه ی دولت به دو دسته ی رقیب (طرفداران اشرف غنی وهواداران زلمی رسول) تقسیم شده است و نیمی ا ز20 میلیون دالر خارج شده از بانک مرکزی به طور خود سرانه به وسیله ی اعضای کابینه در اختیار آقای غنی قرار داده شده است.
وزیر مالیه در جریان کامل قضایا قرار دارد. گزارش به طور مشخص قید کرده است که اکنون وجه کافی
در خزانه ی عمومی موجود نیست و دولت برای تأدیه ی معاشات ربع اول سال 1393 با کسری بودجه  مواجه خواهد بود. منبع گزارش دهنده تاکید کرده است که نتیجه ی این چنین دست بردن های دسته جمعی به ذخایر مالی دولت، یک رسوایی بزرگ مالی شبیه افتضاح ورشکسته شدن «کابل بانک» را به وجود خواهد آورد. 
دربخش دیگر گزارش از قول قطب الدین هلال گفته شده است که استاد سیاف ودکترعبدالله نیز ازین ماجرا خبر دارند. اما دکترعبدالله خاموش است. وی افزوده است که دکترعبدالله نیز مقداری قابل توجهی از پول دولت را به دست آورده است. هلال همچنان گفته است که حضرت عمر زاخیلوال هر روز تاجران را در دفترخود دعوت کرده و از ایشان برای اشرف غنی پول می گیرد وهمچنان جمع آوری از عواید گمرکات برای تیم آقای غنی نیز ادامه دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد