چالش ها و مشکلات مردم افغانستان

چالش ها و مشکلات مردم افغانستان

بروز رسانی تازه ترین اطلاعات و خبرهای افغانستان و منطقه
چالش ها و مشکلات مردم افغانستان

چالش ها و مشکلات مردم افغانستان

بروز رسانی تازه ترین اطلاعات و خبرهای افغانستان و منطقه

طارق مجیدی طی یک نامه سرگشاده به تمامی کاندید های ریاست جمهوری ۱۳۹۳ مینگارد!

خدا آن ملتی را سروری داد *** که تقدیرش بدست خویش بنوشت
نامه سرگشاده به نامزدان محترم ریاست جمهوری .

اسلام علیکم 
قرار معلوم این روز ها به هر قریه ، ولایت ، مناظره ... که اشتراک میکنید از گذشته وپلان های آینده تان صحبت نموده و وعده آبادی ،امنیت ... میدهید
اگرقرار به این نیست که شما هم بخاطر رأی مردم این همه را به زبان میآورید پس چرا یک تعهد نامه معتبر ثبت محکمه نمی کنید تا تعهد شما در برابر گفته های تان باشد و اگر آنچه گفتید در طول یکسال عملی نه شد (پلان یک ساله تان جامه عمل نپوشید ) با همه کابینه تان استعفا میدهید و فرصت به کسی که در انتخابات دومین رأی بلند مردمی آورده .
در این صورت حمایت همه ما را با خود دارید .
ما دیگر فریب لسان، مذهب ،جهاد ،مقاومت ، ... را نمی خوریم .
با سپاس .
دوستان گرامی این نظربنده است اگرموافق هستین شریک بسازین تا به دست کمپاین های انتخاباتی عالی جنابان برسد.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 8 دی‌ماه سال 1396 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد