چالش ها و مشکلات مردم افغانستان

چالش ها و مشکلات مردم افغانستان

بروز رسانی تازه ترین اطلاعات و خبرهای افغانستان و منطقه
چالش ها و مشکلات مردم افغانستان

چالش ها و مشکلات مردم افغانستان

بروز رسانی تازه ترین اطلاعات و خبرهای افغانستان و منطقه

مسایل جنسی گرفته شده از بی بی سی

چهارشنبه: سلامت و روابط جنسی، مجموعه دوم
 
سارا ناصر زاده
سارا ناصر زاده پژوهشگر و روان درمانگر جنسی
اثر مواد مخدر و الکل بر روی سلامت و عملکرد اندام های جنسی (3)

در قسمت دوم برنامه جام جهان نمای روز چهارشنبه، برنامه درگوشی ها را می شنوید. این برنامه بعد از ساعت 9 شب به وقت ایران (ساعت 5:30 دقیقه به وقت GMT) پخش می شود.

برنامه این هفته درگوشی ها سومین برنامه ای است که دکتر سارا ناصر زاده، به موضوع اثرات مواد و مشروبات الکلی بر روی سلامت و عملکرد اندام های جنسی می پردازد. در هفته های پیش در مورد اثرات این مواد بر روی روان و عملکرد اندام های جنسی صحبت کردیم و این هفته در مورد اثر آنها بر رفتار و روابط جنسی بحث می کنیم.

علاوه بر اثراتی که مصرف این مواد بر روی روان و جسم افراد دارند ناراحتی های دیگری هم ممکن است بر اثرمصرف انواع مواد یا مشروبات الکلی بوجود بیاید که ممکن است کمتر به آنها فکر کرده باشید...

از شنوندگان عزیز دعوت می شود سئوال ها، تجربیات و نظراتشان در این مورد یا موارد دیگر را با ما در میان بگذارند. سئوال های خود را در این زمینه یا مسائل دیگر، می توانید به doctorsara@bbc.co.uk بفرستید.

موضوع هفته بعد: پاسخ به سئوالات رسیده در مورد خود ارضایی و انزال زودرس

اگر مایلید سئوالات و نظراتتان را در برنامه مطرح کنید می توانید با پیامگیرهای ما در دوبی: ۰۰۹۷۱۴۳۶۸۸۹۱۹ و لندن: ۰۰۴۴۲۰۷۵۵۷۲۵۴۶ و ۰۰۴۴۲۰۷۲۴۰۴۸۳۳ تماس بگیرید و یا می توانید شماره تلفن خود را بگذارید تا ما با شما تماس بگیریم.

همچنین می توانید برای ما به شماره 00447786202223 پیام کوتاه متنی یا SMS بفرستید.

سری دوم برنامه درگوشی ها روزهای چهارشنبه از رادیو فارسی بی بی سی پخش می شود. در این دوره از برنامه ها سارا ناصرزاده پژوهشگر، روان درمانگر جنسی و مشاور زوج ها به مسائل مرتبط با روابط عاطفی و جنسی می پردازد و به پرسش های رسیده پاسخ می دهد.

اگر مایلید برای ما نامه بنویسید، نامه های خود را به نشانی
BBC Persian Section
Bush House
Strand
London
WC2B 4PH
UK

حتما سن، جنس و محل اقامت خود را ذکر کنید. می توانید از نام مستعار نیز استفاده کنید. پاسخ سئوال های خود را در برنامه بشنوید. از پاسخ دادن به سئوالات به صورت خصوصی معذوریم.

ساعت پخش این برنامه ها ۵:۳۰ به وقت گرینویچ ، ساعت ۹ شب به وقت ایران است. برنامه درگوشی ها بر روی موج متوسط ۲۲۸ مترفرکانس ۱۳۱۴ کیلوهرتز و موجهای کوتاه ۲۱ و ۴۹ متر فرکانسهای ۱۳۶۱۰ و ۶۰۹۰ کیلوهرتز پخش می شود.

متن و صدای برنامه ها








نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد